Yesterday was a HISTORY, Tomorrow is a MYSTERY..
but... Today is a GIFT.

Tuesday 23 April 2013

My story : First Part

Assalamualaikum ...

Hi !!!! Kita bersua kembali ...   ^_^

Lama sudah tak mencoret di blog ni ...
Alhasilnya ... Saya ada banyak benda nak cerita ...

Hmmm .. Mula dari mana ya ???

Ohhh !!!! Saya tau !! Saya tau !!

Alhamdulillah ... Keputusan SPM dah keluar .. ( dah LAMA sangat dah keluar keputusan tu )
Anyway ... Alhamdulillah .. Keputusan saya agak cemerlang juga ...
Keseluruhannya .. Keputusan untuk seluruh sekolah juga agak cemerlang .. Batch kami telah berjaya memecahkan rekod keputusan cemerlang batch tahun lalu ..

Overall .. Kami dah berjaya meningkatkan peratus pelajar lulus sekolah ... Bilangan pelajar yang memperoleh A untuk beberapa subjek juga meningkat ... Yeahhh!!!

Sedikit gambar sekitar hari keputusan SPM dikeluarkan ..


~Syakirah dan Amira~ 
( gambar yang terlebih edit ... Hehehe ... )


~Eza dan Saya~


~ Dari kiri : Saya, Syakirah, Amira, Farlena, Zella dan Eza ~
----Our group picture----


~ Dari kiri : Syakirah, Eza, Tony, Syahirah dan Amira ~
----Another group picture----


~ Saya, Eza dan Watie ~
( KFC anyone ?? )


~ C kembar ( Syakirah dan Syahirah ) dan Amira ~


~ Cute !! ~


~ It's girls' day out ... Yeah !!! ~


~ Gambar terakhir sebelum kami pulang ~



# Kredit untuk c kembar ( Syahirah dan Syakirah ) atas gambar-gambar di atas .. Thanks girls .. ^_^


No comments:

Post a Comment